کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایمیل ملی روشی برای اطلاع رسانی به دانشجویان و دانش آموزان است

مدیرعامل شرکت پست، گفت: دانشگاه‎‎ها و مدارس می‎توانند برای اطلاع رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان، دانش آموزان و هنرجویان خود از طریق ایمیل ملی اقدام کنند.

 

"محمدحسن کرباسیان" مدیرعامل و رئیس هیات مدیره‎ی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، گفت: در حال حاضر 150 هزار مشترک عضو ایمیل ملی هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است؛ در همین حال روزانه مشترکان جدید برای ثبت نام به ما مراجعه می‎کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ وی افزود: هزینه‎ی اشتراک سالیانه برای پست الکترونیک یک هزار تومان است و مشترکان می‎توانند از طریق سایت mail.post.ir مراحل اولیه‎ی ثبت نام را انجام داده و بعد از دریافت کد رهگیری پس از اتمام فرآیند ثبت نام در سایت با حضور در یکی از دفاتر پستی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: متقاضیان پست الکترونیک ملی می‎توانند هزینه‎ی اشتراک سالیانه را به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری (از طریق کارت های بانکی عضو شتاب) پرداخت نمایند.

کرباسیان ابراز امیدواری کرد: در صورت افزایش تعداد مشترکان در آینده و امکان قرار دادن یکسری سرویس‎های جدید بر روی ایمیل ملی در طرف شرکت پست سعی برآن خواهیم داشت تا هزینه‎ی اشتراک سالیانه را حذف و این خدمت را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت پست  در خصوص مشترکان کنونی و نحوه‎ی استفاده‎ی آن‎ها از ایمیل ملی، گفت: تعدادی از مشترکان ایمیل ملی را سازمان‎ها و مجمع‎های مختلف تشکیل می‎دهند. این گروه از مشترکان به دنبال ایمیل‎های گروهی برای کارمندان و کارکنانشان هستند تا بتوانند به راحتی اطلاع رسانی های لازم را از طریق ایمیل ملی به کارمندانشان انجام دهند.

وی ادامه داد: گروه دیگری از متقاضیان به دنبال دریافت میلیونی ایمیل هستند تا از طریق ایمیل ملی بتوانند برای مشتریان خاص خود ایمیل ایجاد نموده و با آن‎ها در ارتباط باشند.

کرباسیان گفت: دانشگاه ‎ها و مدارس می‎توانند برای اطلاع رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان، دانش آموزان و هنرجویان خود از طریق ایمیل ملی اقدام نمایند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای ایجاد چنین سایتی هزینه‎های گزافی پرداخته‎ایم و روز به روز با پیشرفت تکنولوژی نیز باید به فکر ارتقای سیستم و به روز رسانی آن باشیم که به طور حتم بسیار هزینه بر است. از این رو نیازمند آن هستیم تا بتوانیم در صورت تامین هزینه‎ها از طرق دیگر، هزینه‎ی اشتراک را برداشته و ایمیل ملی را به صورت رایگان در اختیار عموم قراردهیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17374 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/07/26 تعداد مشاهده: 1706
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی محمدی 1392/07/26 13:35
نه میخای بیای افزایش بده ، مگه من بیکارم بیام دفتر پست کارت ملی بیارم واست ، خیلی مسخرس